WARCRAFT 3: ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΤΟΝ BILL ROPER!


BILL ROPER SPEAKS!

Πρόκειται για έναν από τους ανθρώπους που έχουν μείνει στην Blizzard για πολλά χρόνια και έχει δουλέψει σε όλους τους γνωστούς τίτλους της εταιρείας. Ακολουθεί ένα σημαντικό κομμάτι από την εικοσάλεπτη συζήτηση που είχαμε...

Γ. Κ.: Ισως το σημαντικότερο που περιμένουν οι παίκτες, εκτός από το να περνάνε καλά με το παιχνίδι, είναι το balance. Είναι αυτό αυτόματα και το πιο σημαντικό στάδιο στο development του παιχνιδιού και αν όχι, ποιο είναι;

Bill Roper: Σίγουρα είναι το multiplayer κομμάτι του. Εκεί βλέπουμε την πραγματική αντοχή του παιχνιδιού. Οι παίκτες δεν παίζουν πια το single player του SC ξανά και ξανά, χιλιάδες, όμως, από αυτούς παίζουν το παιχνίδι στο net, λόγω του balancing στο multiplayer. Αυτό είναι που κρατάει το παιχνίδι στο μυαλό και στο σκληρό δίσκο των παικτών. Είναι πάρα πολύ δύσκολο και νομίζω ότι όσο κι αν επιστήσεις την προσοχή σου σε αυτό, δεν πρόκειται να το τελειοποιήσεις όταν κυκλοφορήσει το παιχνίδι. Ευτυχώς, είχαμε μία πολύ καλή φουρνιά από beta testers και χάρη σ' αυτούς αλλάξαμε πολλά πράγματα και βελτιώσαμε το παιχνίδι. Το beta testing θα συνεχιστεί για μερικές εβδομάδες ακόμη. Ετσι, θα προσπαθήσουμε να τελειοποιήσουμε τον κώδικα, ενώ ακόμα και όταν το παιχνίδι κυκλοφορήσει, θα συνεχίσουμε να παίρνουμε σχόλια από τους παίκτες και με λίγη τύχη θα καταφέρουμε το καλύτερο δυνατό balance χωρίς να περάσει αρκετός χρόνος. Πιστεύω ότι το balance, ακόμα και στο single player, είναι το "κλειδί" για να κάνουμε το gameplay άψογο.

Γ.Κ.: Μια και ο λόγος για beta tests, υπάρχει περίπτωση να πάρετε testers από την Ευρώπη;

B.R.: Ο σημαντικότερος λόγος για τον οποίο δεν πήραμε testers εκτός της Βόρειας Αμερικής έχει να κάνει με την ώρα. Θέλαμε τους testers να είναι on-line τις ώρες που οι προγραμματιστές μας είναι επίσης on-line. Ετσι, όταν οι παίκτες γυρνάνε από το σχολείο ή τη δουλειά, οι δικοί μας άνθρωποι θα είναι μέσα. Δεν πιστεύουμε ότι οι Ευρωπαίοι και οι Ασιάτες δεν έχουν κάτι σημαντικό να προσθέσουν. Απλώς οι Ευρωπαίοι, για παράδειγμα, θα είναι on-line όταν για εμάς θα είναι 4:00 το πρωί και έτσι δεν θα υπάρχει κανένας να τους βοηθήσει και να επικοινωνήσει μαζί τους. Φαντάζομαι, όμως, ότι σε μελλοντικά παιχνίδια, όπως το World of WarCraft, θα έχουμε σίγουρα μια παγκόσμια beta testing περίοδο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου